Hoe werkt het eigenlijk het bezorgen bij Natuur en Groentewinkel Gerard Visser? Nu op dit moment de coronacrisis zijn sporen nalaat in onze gehele maatschappij zetten vele partijen zijn beste beentje voor om deze crisis het hoofd te bieden. Wij hebben aan onze winkelactiviteiten “het bezorgen aan huis” toegevoegd. Vooral voor degene die om welke reden dan ook thuis moeten blijven. Doch ook als u het gewoon wel makkelijk vindt. (Want druk, druk, druk) Wat bij velen niet bekend is dat Gerard Visser eigenlijk altijd in zijn bestaan bezorgd heeft. Sterker nog. Jarenlang is het venten aan de deur de belangrijkste activiteit geweest. Dat is wel lang geleden. En dan nu. Een webshop is er niet. Dat lijkt in 1e instantie lastig. Toch blijkt in de praktijk dat wel mee te vallen. We doen het op de ouderwetse manier. We hebben gewoon direct contact. Via de telefoon, app of mail. Onze website geeft een goede indruk voor u. Toch kunt u altijd wat vragen over ons assortiment. Wij zorgen er voor dat u goede verse waar krijgt van hoge kwaliteit en smaak, zuivel en semi-vers met goede data, bio kruidenierswaren is er volop in keus, bio brood, bio vlees, bio diepvries(geen ijs), bio verzorging, bio schoonmaakmiddelen en bio voedingssupplementen (o.a.Solgar). U verkrijgt zo heerlijke en duurzame boodschappen aan huis! Het gaat als volgt. U geeft u uw bestelling op via mail, app, telefoon. Zorg ervoor dat u een lijstje klaar heeft als u belt. Tijdens het telefoongesprek de bestelling verzinnen is zeer tijdrovend. Daar is te weinig tijd voor. Zeker ook om iedereen van dienst te kunnen zijn. Als wij u kennen als klant in de winkel weten wij meestal wel wat u wilt. Kennen wij u wat minder goed zullen wij contact opnemen zodat wij uw wensen goed begrijpen....